en soms ben ik trots op mezelf

Zelf geverfde muur, zelf gaten geboord voor het ophangsysteem (Wat een pokke-muur #$!), zelf het schilderij bedacht en gemaakt. Ja, het gebruikte huizenmozaiek is ook van mij. Draai de huisjes maar op hun kop. Hi hi, dan zie je weer huisjes. Gaaf toch?

Huizen driehoek 2. (c) Amber van den Bos 2011.

Kortom: Vanavond ben ik trots op mezelf, en morgen ook nog. Mijn eigen schilderij in mijn eigen huis.

Als je het in het echt wilt zien, met een paar andere schilderijen uit deze serie: Begin juni is de eindejaarsexpositie van ons schilderklasje. Die is op de Brouwersgracht in Den Haag. Als de datum/tijd van de opening bekend is, laat ik het weten.


Ook knap: Zonder alcohol- of drugsverslaving (is me niet gelukt) of andere trilleritis-aandoening (ook niet gekregen) kan ik toch een wazige foto maken :-). Goed he?

Geef een reactie

